Activiteiten, wedstrijden, examens etc.

In het activiteitenoverzicht staan alle activiteiten die door JudoGoes worden georganiseerd. Tevens vind je hier alle externe wedstrijden, stages etc. waaraan JudoGoes leden kunnen deelnemen. Inschrijven en betalen doe je online door in het bericht op 'inschrijven' te klikken.

Inschrijven voor wedstrijden buiten de club gebeurt bij JudoGoes altijd centraal via de clubsite. Op deze manier heeft de club controle over de inschrijvingen, kunnen we coaches regelen die de judoka's begeleiden en ontvangt de organisatie per club overzichtelijk één lijst met inschrijvingen. Vaak is het ook op een andere manier niet mogelijk. Door de online mogelijkheden zien we helaas steeds meer mensen zelf inschrijven.
Een mailtje naar wedstrijdsecretariaat@judogoes.nl als de inschrijving gesloten is, is de enige juiste weg.

Algemene Ledenvergadering JudoGoes 2018

Datum 23 sep 2018
Tijdstip 16:00 uur
Locatie Bowling Goes
Adres Da Vinciplein 14, 4462 GX Goes
Algemene Ledenvergadering JudoGoes 2018
Op zondag 23 september 2017 om 16.00 uur is er de jaarlijkse Algemene ledenvergadering van JudoGoes bij Bowling Goes, Da Vinciplein 14, 4462 GX Goes.

Alleen volwassen leden en ouders van leden hebben toegang tot de vergadering.

Informatie en persoonlijke uitnodigingen worden via de mail verstuurd.

Wij vinden het fijn om te weten wie er gaat komen ivm ruimte, stoelen, koffie en thee. Laat daarom via het aanmeldingsformulier even weten of u er bent (dit kan gewoon op de account van uw kind).

Online inschrijven voor deze activiteit is niet meer mogelijk
Aantal inschrijvingen: 4

JudoGoes